05-01-2017, 12:40 PM
Sai karp kinni lastud nii seest kui ka väljast. Nüüd on vähemalt kindel,et ukseava mõõt enam ei muutu.
Järgmiseks siis lahti harutatud tagatiiva alumine osa. Üllatavalt oli seal sees olev tugevdusplekk päris heas korras. Päris tagumisest alumisest tiivanurgast kust rooste oli välise pleki ära söönud oli mäda jõudnud ka keskmise plekini.
Seda autot on väga tummiselt mastiksitega kostitatud. Ja nii imelik kui see ka ei tundu ,aga seal karbi sees olev pläga on siiani pehme ja päris nätske. Ei tea mida nad seal 80-nendatel kasutasid aga seda ostaks ja kasutaks isegi praegu.
Keevitades ainult haiseb kui kurat ja põleb punase leegiga
Järgmiseks siis lahti harutatud tagatiiva alumine osa. Üllatavalt oli seal sees olev tugevdusplekk päris heas korras. Päris tagumisest alumisest tiivanurgast kust rooste oli välise pleki ära söönud oli mäda jõudnud ka keskmise plekini.
Seda autot on väga tummiselt mastiksitega kostitatud. Ja nii imelik kui see ka ei tundu ,aga seal karbi sees olev pläga on siiani pehme ja päris nätske. Ei tea mida nad seal 80-nendatel kasutasid aga seda ostaks ja kasutaks isegi praegu.
Keevitades ainult haiseb kui kurat ja põleb punase leegiga

UA abikonto tehnika ning varustuse soetamiseks: Raivo Roosioks EE152200221091526071