10-01-2017, 21:44 PM
Äkki keegi täpsustaks, kuidas seada D-240 mootori sissepritsenurka.
Juba pea 10 töötundi on peal olnud uus kõrgsurvepump. Sellega aga see häda, et külmaga käivitus kehv. Samuti sinine jookseb summutist kogu aeg tühikäigul. Koormuse all pole seda õiget russi "peeretust", suits halli poolne.
Vana pumbaga neid probleeme polnud. Lihtsalt pump leidis teise mootori, mille küljes edasi teenida.
Sai nagu aukudest varasemaks tõstetud, aga tunnetatavat tolku sest ei sündinud.
Pumba juurest sealt kaane alt aukude edasi tõstmise osa arusaadav. Küsimusi tekitab see hoorattasse mineva tihvti osa.
Kas täpselt sel ajal, kui tihvt läheb auku, peab küte hakkama tõusma esimese silindri pihustitorus? Üksinda nii maru kehv majandada, kuna tihvt teiselpool ja taseme tõus jääb nägemata.
Kas nii oleks ka ok, et otsin tihvti augu koha üles. Võtan tihvti välja ja siis lähen teiselt poolt keeran. Siis peab juba väntvõlli edasi keerates tase tõusma. Kuigi tõusu algus jääb ilmselt nägemata.
Tegin siit teemast Talupojalt snitti võttes algelise momentoskoobi omale ka:
http://forum.automoto.ee/showthread.php?pid=284585
Minul on tilguti toru asemel kasutatud seemendustoru. Liimitud mahalõigatud vana pihustitoru külge. Ainult, et ta vist peaks veel väiksema läbimõõduga äkki olema. Mida peenem, seda paremini kütuse tõus nähtav.
Juba pea 10 töötundi on peal olnud uus kõrgsurvepump. Sellega aga see häda, et külmaga käivitus kehv. Samuti sinine jookseb summutist kogu aeg tühikäigul. Koormuse all pole seda õiget russi "peeretust", suits halli poolne.
Vana pumbaga neid probleeme polnud. Lihtsalt pump leidis teise mootori, mille küljes edasi teenida.
Sai nagu aukudest varasemaks tõstetud, aga tunnetatavat tolku sest ei sündinud.
Pumba juurest sealt kaane alt aukude edasi tõstmise osa arusaadav. Küsimusi tekitab see hoorattasse mineva tihvti osa.
Kas täpselt sel ajal, kui tihvt läheb auku, peab küte hakkama tõusma esimese silindri pihustitorus? Üksinda nii maru kehv majandada, kuna tihvt teiselpool ja taseme tõus jääb nägemata.
Kas nii oleks ka ok, et otsin tihvti augu koha üles. Võtan tihvti välja ja siis lähen teiselt poolt keeran. Siis peab juba väntvõlli edasi keerates tase tõusma. Kuigi tõusu algus jääb ilmselt nägemata.
Tegin siit teemast Talupojalt snitti võttes algelise momentoskoobi omale ka:
http://forum.automoto.ee/showthread.php?pid=284585
Minul on tilguti toru asemel kasutatud seemendustoru. Liimitud mahalõigatud vana pihustitoru külge. Ainult, et ta vist peaks veel väiksema läbimõõduga äkki olema. Mida peenem, seda paremini kütuse tõus nähtav.