10-01-2017, 22:48 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-01-2017, 23:05 PM ja muutjaks oli pen.skar.)
Mida seal tifi-augu vahet joosta? Keerutad võtmega rihmaseibi mutrist edasi-tagasi hooratast, kuni tift auku mahub(eeldusel, et peale eelmise pumba mahavõtmist väntvõli ei pööratud). Muidu pead klapikambri kaane maha võtma, et nookuritest veenduda-esimeses silindris on töötakt. Ja siis läbipaistev toruke paika. Kaks kettast ühendavat polti välja ja oli vist 32 võtmega pumpa nuutvõllist edasi-tagasi nõkutada, kuni küte üleval. Ja siis pöörad veel korra nõksu vastupöörlemist. Nüüd tasakesi õigetpidi, ise hiilid, mil kütusetase torukses (kasvõi seemendus-)liigatab. Kaks M8 polti kokkusobivatesse aukudesse, tift välja ja proovikäivitus. Kui pump kesine ja mootor ei tundu veel erk, tee ksf uko soovitatud moel 1-2 augu jagu siia-sinnapoole "peenhäälestust"