14-01-2017, 00:55 AM
Kuna mingi aeg hakkas karpa keskmisest tihendist natuke jahutusvedelikku välja ajama ning olid ka mõned tõrked karpa töös, seisis lancer nukralt garaazis. Üks päev sai ennast kätte võetud ja karpa esimest korda minu omandis olemise ajal maha võetud 
Polnud ju nagu põhjust maha võtta enne kuna läks Soomest tuues kenasti käima
. Tagantjärele tarkusena peab tõdema,et ikka vist oleks soovitav mõnikümmend aastat seisnud pillil enne sõitma hakkamist karpasse ka piiluda.
Nimelt selgus maha võttes,et suurema lõõri siiber on totaalselt kinni. polnud nagu rooste ,aga mingi imelik ollus. Ja no ikka nii kinni,et pidi kohe jõuvõtteid ja abivahendeid kasutama lahtisaamiseks.
Täna sai siis uued tihendid lõigatud vanade asemele tihendipapist ning kenasti kõik ära puhastatud ja kokku tagasi pandud. Kui enne sai mingil pöördel mootoril jaks otsa ja läks nagu uimaseks,siis nüüd saab enne endal julgus otsa.
Oleks ometi nii tark olnud ja kohe selle karpa korda teinud. Oleks need varsti kohe läbitud 10Tkm olnud ikka hoopis lahedamad. Ja no General lee-ga eelmise aasta finishi mõõduvõtt oleks ka hoopis teine olnud
Edaspidi olen targem. Jälle natuke.
Aga samas võibolla hea ka, muidu oleks tagasilla puksid äkki liiga vara loksuma hakanud.

Polnud ju nagu põhjust maha võtta enne kuna läks Soomest tuues kenasti käima

Nimelt selgus maha võttes,et suurema lõõri siiber on totaalselt kinni. polnud nagu rooste ,aga mingi imelik ollus. Ja no ikka nii kinni,et pidi kohe jõuvõtteid ja abivahendeid kasutama lahtisaamiseks.
Täna sai siis uued tihendid lõigatud vanade asemele tihendipapist ning kenasti kõik ära puhastatud ja kokku tagasi pandud. Kui enne sai mingil pöördel mootoril jaks otsa ja läks nagu uimaseks,siis nüüd saab enne endal julgus otsa.
Oleks ometi nii tark olnud ja kohe selle karpa korda teinud. Oleks need varsti kohe läbitud 10Tkm olnud ikka hoopis lahedamad. Ja no General lee-ga eelmise aasta finishi mõõduvõtt oleks ka hoopis teine olnud


Edaspidi olen targem. Jälle natuke.
Aga samas võibolla hea ka, muidu oleks tagasilla puksid äkki liiga vara loksuma hakanud.
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)