25-01-2017, 12:25 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-01-2017, 13:18 PM ja muutjaks oli Maanteemuuseum.)
(25-01-2017, 12:01 PM)PlyVal64 Kirjutas: Ma julgeks ka selle isendi väita nn "masstootmise-eelseks" Pobedaks. Kõigi väliste nähtavate tunnuste järgi on tegu selle "tagasikutsutud" seeria ehk päris varase autoga, seda ka kere- ja mootorinumbrilt.
Mingi kala on siin, väliste tunnuste järgi võiks ju olla nagu jah esimeste seast aga kui seda birkat proovida fotolt lugeda siis on seal vististi seerianumbrid midagi 0011xxx ja 0010xxx. Kui nüüd ikkagi uskuda, et "Всего в рамках 1-й производственной серии до августа (по другим данным — октября) 1948 года успели собрать 1700 машин" siis ei klapi kuidagi. Masstootmine algas alles novembris 49, st et vaevalt ka nov48-okt49 jõuti toota oluliselt rohkem kui paar tuhat masinat, st et masstootmise eelsete seerianumber oleks max 3500-4000?
*Edit: Ei usu ikkagi et masstootmise eelne, kuna lisapaneeli pole näha (kolmnurk küljel kapoti, esiklaasi ja ukseraami vahel) ning müüdaval on klaasituulutusluuk, mis vist tuli koos petškaga 1948 novembris. Tõenäoliselt kui aasta 1949 on õige, siis ikkagi seerianumber tekitab kahtlust, liig suur. Tehniliste muudatuste loetelu on minusugusele diletandile päris hea siin http://gaz20.spb.ru/tech_evolution.htm. nt birka asukoht kolis 1949, aga millal?
All fotol peaks olema 1946-1948 variant.