18-04-2004, 23:10 PM
Mingit vanasõidukiprojekti ära varastada ja seda hiljem edukalt maha müüa on palju riskantsem ettevõtmine kui varastada ära suvaline kaasaegne sõiduk, see tükkidekjs kiskuda ja tükid siis turgudel ja/või kuulutuste peale maha müüa.
Kaasaegne rahvaauto on esiteks masstoodang ja vaevalt iga oimanikk oma auto tükki ära tunneb - need ju tehasest tulles sarnased. Teiseks on kaasajal autode tükkide turg massiturg erinevalt vanasõidukite tükkide turust. Mingit varastatud unikaalset asja müües on ülisuur tõenäosus sattuda omaniku sõbra/tuttava või vähemalt tuttava/tuttava otsa ja siis on kindlad trellid. Ka võib ühe uunikumi müümine võtta kaua-kaua aega.
Kui projekt on kindla luku taga, siis ma ei usu, et sel oleks suurem risk kaduda kui tävanal seisval autol.
Kaasaegne rahvaauto on esiteks masstoodang ja vaevalt iga oimanikk oma auto tükki ära tunneb - need ju tehasest tulles sarnased. Teiseks on kaasajal autode tükkide turg massiturg erinevalt vanasõidukite tükkide turust. Mingit varastatud unikaalset asja müües on ülisuur tõenäosus sattuda omaniku sõbra/tuttava või vähemalt tuttava/tuttava otsa ja siis on kindlad trellid. Ka võib ühe uunikumi müümine võtta kaua-kaua aega.
Kui projekt on kindla luku taga, siis ma ei usu, et sel oleks suurem risk kaduda kui tävanal seisval autol.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme avatud K,N,R,L,P 11-18