09-02-2017, 12:19 PM
(08-02-2017, 14:47 PM)TeeTL Kirjutas: Aga kas 1975a 1300 on siis oluliselt teisem kui 1974? 75-77nda aasta 1300-le pakub eparts.ee päris palju vidinaid 1-5 päeva tarnega, esi- ja tagapiduriklotsid sealhulgas. Pika tehasetarne võimalusega ka üsna mitu kraami.Mul on seeria alguse auto 74'-77' tehti 1300-t, seega 75'-77' sobib kataloogi järgi väga hästi. Ei olnud ise epartsi uurinudki, aga tõepoolest, sealt saan isegi uue radiaatori 117€ eest Arvasin, et varuosadega tegelev pood saab teostada parema otsingu, kui netipood, seega panin oma pähklid sinna korvi ja ise ei hakanud tuuseldama. Tundub, et see oli viga. Tänan vihje eest, sest vana radiaatori ribide vahetus oleks läinud 200-300€.
Ajoneuvotiedot ütleb, et Soomes on arvel 4 Marellat/1300 - sinine(74), kollane(75), roheline(75) ja roheline(77). Kas sinine siis sinu oma? Mitte et see niiväga oluline oleks, aga selle pika ja kirju ajaloo taustal ei saanud aru, kas neid on sul endiselt 2, Talsinki kummaski otsas, või on nad transformeerunud üheks
Aga huvitav, Soomes peaks üks punane ka olema, oli ka väga sile pill, vist 75', vb müüdud rootsi vms... Minu soomlane oli aastast 75' ja on nüüd poistettu liikennekäytöstä, seetõttu see seal registris ei kajastu. Aga lömmis kere vedeleb põhjaga taeva poole ja on suht paljaks kooritud, nii et sellest sai doonor. Aga transformeerujaid on tegelikult rohkem, kui meie originaalne Marella ja soomlane.
Sellega on ka üks tore lugu jah
Nimelt, kui aasta oli mingi ammune, 2004 vms äkki, ja oli veel vana streetrace foorum, mingit imelikku värvi, oranž või midagi sellist, dinosauruste ajast, nägin seal mingit vana kuulutust, kus keegi Tom või Toomas Raplast hoiustas oma garaazis ühte paljast 75' Marella kere ja kahe auto jagu juppe. Sel hetkel ei tulnud nende ära toomine kõne allagi, sest elasin veel Saaremaal. Pealegi polnud tal tervet tuuleklaasi. Seega suur huvi puudus. Lisaks sellele oli enda auto veel niisama seismas ja taastamine ei olnud päevakorraski.
Aga kui enda Marella keevitus/värvimine hakkas 2011. aastal valmis saama ja monteerimine päevakorda tuli, siis meenus see vana kuulutus ning tänu streetrace foorumi moderaatorile õnnestus see kusagilt arhiivist välja kaevata ja telefoninumber hankida.
Peale pikki aastaid, ehk siis umbes 6-7 aastat kuulutuse lisamisest, oli õnneks number veel kasutuses ja õnneks ka garaaz veel Mazda kola täis. Tutvustasin talle oma projekti ning ta oli nõus oma garaažitäie varandust vahetama õllekohvri vastu - käed said löödud ja kola oli minu.
Seega võib kokku võtta nii, et mul peaks olema umbes 4 Marella jagu kola aastatega kokku aetud. Originaalne Marella isa käest, soome doonor ja kahe auto jagu juppe Raplast.
(08-02-2017, 15:01 PM)Jarmo Kirjutas:(08-02-2017, 13:33 PM)argo7up Kirjutas: Kuttilan AutolasitTaat tegi ka John D'Agostino kustomitele pea 10. aastat klaase. Olin seda lugu kunagi varem kuulnud, kuid päris kindel selles infos ei olnud, aga ükskord D'Agostinoga vesteldes küsisin üle ja kinnitas, et tellis Kuttilast jah.
Kohapeal avanes fantastiline vana, kuid korralik, laut või küün, kus ta on siis 70' algusest alates autodele tuuleklaase vorpinud. Üks sein oli täis riiuleid, kus olid juba valmis klaasid, imekujulised ameeriklaste klaasid ja palju nö tavalise kujuga klaase.
Ilmselt just kehv koht ei saa olla, kui USAs küllaltki nimekas kustomiehitaja oma projektidele Soomest klaase tellib.
Oi see on üks huvitav fakt! Aga üks fakt sulle ka, mis teeb selle asja eriti jaburaks, see koht asub jumala metsa sees, lähim asfaldtee oli mingi 4-5km kaugusel ja naabermaju ei paistnud. Esmakordsel külastusel mõtlesin, et kas tõesti siin saab midagi sellist olla. Aga tuleb välja et saab ja väga edukalt. Kui Mazda sõidab lähen jälle sinna, toyotale on ka uut klaasi vaja
Aga eile oli tegus õhtu, sisepaneelid said millegiga kaetud, kuid veel ei näita pilti, enne peavad istmekatted paigas olema
Argo