10-02-2017, 23:00 PM
(10-02-2017, 15:42 PM)pen.skar Kirjutas: "Kata" ja D 65 klapifreesid peaksid samad olema?
Enamvähem samad jah, sadul võib mingil määral erineda aga need mul nagunii endal ise treitud.
Tänu koonuselisele tööpinnale saab neid loominguliselt ka kasutada, klapi tööpind vene värgil enamjaolt 45 kraadi, mõnede eranditega. Zil 130 seeria mootoritel oli minu mäletamistmööda kas sisse-või väljalaske klapi tööpind 30 kraadi. Kumb- seda enam ei mäleta, kunagi ammu gümnaasiumi ajal tegin ühte mootorit ajaviiteks.... TKR 8.5 läks veel peale ning see on meelest et kuni 1bar kestis... edasi aga...
Juhtus nimelt see et kuna turbokas oli karpa all siis vanaviisi mäest alla sõites süüdet välja keerates ja gaasi põhjas hoides enam vanamutte hirmutada ei saanud, süüdet taas andes lõi mootori hoopis pealt puhtaks...


![[Pilt: Facebook-8c77a9.png]](https://pics.onsizzle.com/Facebook-8c77a9.png)
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB