14-02-2017, 21:16 PM
(14-02-2017, 17:37 PM)motamees Kirjutas:(14-02-2017, 17:22 PM)wagoneer Kirjutas: ...Peaks saama Väga vaikne...
No väga vaikne ikke ei saa. Kindlasti kõvasti vaiksem, aga ajastu hääled tulevad ikka sisse. Asi pole üksi müramatis kinni, vaid ka tehnilises tasemes. Selleaegsetel autodel olid silla puksid otse kere küljes, ei kasutatud vaheraame. Ka on aerodünaamika olematu.
Näiteks mul hakkas peale müramati kleepimist kostma sisse tuulevihin ja sumbuti hääl läbi tagaluugi. Ka oli vabalt kuulda kummide müra. Ennem lihtsalt need helid sumbusid valjemate helide sisse.
puksidest ma ei arva midagi sest neid nagu polegi
aga põhjaalune sai alt paksu mastiksi kihi
rehve vaatan kah, et saaks vaiksemad aga nendega (14") on omaette ooper üldse
ukse ja aknatihendid tulevad s.t. on olemas kõik uued
salongis siis põhja läks 4mm pigimatt seina läks ~2mm pigimatt ja samuti uste sisse
samuti läks pigimatt ka lakke
seintele, ustesse ja lakke läks siis ka 2x9mm armaflexi
põrandale tuleb kah veel mingi matt maha sinna pigimati peale
ise loodan ikka saada vaikset asja
pigimati alla läksid ka kõige tagumised "piilarid" ehk nurgad mille seest läheb õhukanal õuest mootoriruumi ja, et vältida sealt müra/vibra kandumist salongi
ehk saab sinna peale veel mingi pehme polster müra vastu veel
mootori ruum saab samuti isoleeritud ning mootori ja salongi vahel on oma kinnine kamber bensiinipaagile ja selle sisu sai armaflexiga üle käidud
aga lõpuks on veel üks võimalus - tuleb raadio kõvemini mängima panna
ning kuna pigimatt ja isolatsioon on pandud ja buss on parajalt õhutihe siis saab selles hea bassikõlari teha
