25-02-2017, 21:37 PM
Ahoi. Kevad juba ukse taga, ning töö käib suure hooga. Praeguseks siis esisuportid taastatud, peasilindriga jamasin nädal aega, lõpuks tellisin Taketist remontkomplekti. Siis hakkas vedelik ka liikuma torudesse. Siis sai uued esiklotsid, ja liugurtapid. Taha läksid uued klotsid, rattasilindrid, ja torud kolimkuni sillatala peal. Edasi õhutama. Eest sain õhu välja aga taha vedelik ei jõudnud. Tuli välja et keskel raami küljes on mingisugune alumiiniumjunn, õhutusnippel peal ja kaks toru küljes, üks sisse ja teine välja tagasilla poole. Sinnani vedelik jäudis aga sealt edasi enam mitte. Võtsin selle vahelt välja ning sai siis ka tagant õhu välja. Edasi juurdlesin et miks piduripedaal nii kange on. Selgus et võimendi vaakumvoolikul oli pime vahel. Ei tea mispärast küll. Panin uue vooliku ning pidurid kohe palju mõnusamad.
Edasi tulede ja üldse elektrisüsteemi kallale. Ei teagi, kust alustada. Palju juhtmeid puruks, mädanenud, pistikud puudu jne. Printisin välja elektriskeemid ning asusin seda pudru ja kapsaid harutama. Vahepeal võtsin ka tuledekangi laiali kuna mingi kala oli gabariitidega. Puhastasin kontaktid ära liivakaga ja toimetab hästi. Paar päeva pusimist, jootmist, hunnik termokahanevaid ning tuled säravad oma täies hiilguses.
Kuna elektritarbimine suurenes, tuli ka laadimine leiutada. Sellest genekast asja ei saa kuna puuduvad nii harjad kui ka väline pingeregulaator ja ka geneka laagrid kutud. Läksin lihtsama vastupanu teed ja sai Golf mk2 genekas peale visatud, suht vähese mudimisega. Edasi tegin plusskaabli ringi ja terve vasaku poole juhtmepuu sai uuendatud. Seal on siis starteri, generaatori ja temp andurite juhtmed. Pärast toimekat päeva stabiilne laadimine 14.40V ka tarbijatega (tuled, kojamehed, ohukad). Armatuur sai ka uued pirnid. Ja kõik indikaatorlambid hakkasid tööle nagu vaja. Golf mk2-helt said ka küljepeeglid võetud.
Praeguseks hädavajalikud puuduolevad detailid oleks: soojendusepaneel hoobadega, tagatuled, õlikork, paar esituld ei teeks ka paha (kuigi tuled Alvadis ka olemas), põrandavaibad (sinine või must) ja ka tagumine stange on puudu.
Varsti pilte ka.
Päikest!
Edasi tulede ja üldse elektrisüsteemi kallale. Ei teagi, kust alustada. Palju juhtmeid puruks, mädanenud, pistikud puudu jne. Printisin välja elektriskeemid ning asusin seda pudru ja kapsaid harutama. Vahepeal võtsin ka tuledekangi laiali kuna mingi kala oli gabariitidega. Puhastasin kontaktid ära liivakaga ja toimetab hästi. Paar päeva pusimist, jootmist, hunnik termokahanevaid ning tuled säravad oma täies hiilguses.
Kuna elektritarbimine suurenes, tuli ka laadimine leiutada. Sellest genekast asja ei saa kuna puuduvad nii harjad kui ka väline pingeregulaator ja ka geneka laagrid kutud. Läksin lihtsama vastupanu teed ja sai Golf mk2 genekas peale visatud, suht vähese mudimisega. Edasi tegin plusskaabli ringi ja terve vasaku poole juhtmepuu sai uuendatud. Seal on siis starteri, generaatori ja temp andurite juhtmed. Pärast toimekat päeva stabiilne laadimine 14.40V ka tarbijatega (tuled, kojamehed, ohukad). Armatuur sai ka uued pirnid. Ja kõik indikaatorlambid hakkasid tööle nagu vaja. Golf mk2-helt said ka küljepeeglid võetud.
Praeguseks hädavajalikud puuduolevad detailid oleks: soojendusepaneel hoobadega, tagatuled, õlikork, paar esituld ei teeks ka paha (kuigi tuled Alvadis ka olemas), põrandavaibad (sinine või must) ja ka tagumine stange on puudu.
Varsti pilte ka.
Päikest!