28-02-2017, 11:33 AM
(27-02-2017, 11:33 AM)v6sa Kirjutas:(27-02-2017, 11:23 AM)kr8nik Kirjutas: Töökaaslase Volvo V40-l läks pidutritoru katki ja auto jäi ilma piduriteta.
...
Kindel, et auto jäi täiesti piduriteta või lihtsalt ei julgetud allesjäänuid päris põhjast otsida?
Igatahes minu mossel leidusid peale pidurivooliku lõhkemist järgijäänud pidurid täiesti põhjast ja eriti palju neid ei olnud.
Täitsa sportlik huvi tekkis. Uuematel vene massinatel oli tõesti 2 diagonaal kontuuri, mis ühe lekkimisel jättis pumpa pisut vedelat alles ja säilitas hädapärased pidurid. Pidurivedeliku anum oli põhjast jagatud kaheks. Käisin õues vaatamas, 1 VW, 2 uuemat, 1 vanem tojoota. Uuemate peapumbad pole sedamoodigi, et midagi sisse jääks, kui kuskilt lekkima peaks, välja tuleb küll 2 otsa, aga kui vedelik otsas, siis mõlemal korraga. Ainsam kord, kus seda juhtunud on corollaga, siis nii ka oli, voolik lõhki ja pidureid 0. Ainult vana LC pumba paak on pealtnäha sellise ehitusega, et kui 1 haru lekib, siis teise jaoks jääb tilgake vedelikku, et teine haru võiks töösse jääda.