02-03-2017, 08:45 AM
(01-03-2017, 23:30 PM)v6sa Kirjutas: Hea teada, et uuemal jaguril kõrgem rõhk on. Vanasti avanes "russi kolmese" kaitseklapp (mis on ju ka omamoodi ülerõhuklapp) 120 bar peal... Aga eks nad ka õpi. Ülerõhuklapp suudab väga edukalt süsteemi lühiajaliste rõhulöökide eest kaitsta. Kui süsteem on koostatud väga räigelt üledimensioneeritud pumba ja piisavalt võimeka mootoriga, võib sellest kavalist muidugi väheks jääda, aga praegusel juhul pole muretki.
Aga üle(mööda)vooluklappi selles jaguris küll ei ole. On rõhuklapp, mille sulgeb siibri liikumisel sulguvatest kanalitest tekkiv rõhkude vahe.
Jah Härra võsa seda rõhku kas on 120 või 160 mina peast ei tea aga enne enda postitust uurisin siit foorumist, lugesin selle 160 välja just Härra Võsa postitusest
RE: Küsimus hüdroga kodus olevale inimesele, eriti sellisele, kes teab MTZ hüdrosüsteemi. - v6sa - 12-06-2015
Et mul mingeid valesid arusaamu ei jääks siis küsin üle Härra Võsa, kuidas nimetatakse klappi, mis on jagajal väikse kaane all, mis on kinni kahe poldiga ja kuidas nimetatakse klapi mis on plommitud? Ja kuidas käib rõhu muutmise toiming ?
Siin foorumis ongi tavaks kui küsid ühte konkreetset asja (kuidas käib rõhu muutmine siis tuleb umbes mitu sellist vastust: Mida sa üldse küsid kui sa ei tea hüdraulikas algtasemel asju. Ja siis lisatakse mingi skeem või video aga miks ei vastata otse, et keera seda ja seda. Kes julgeb midagi küsida see tehakse kohe viimaseks lolliks. Mõne jaoks ongi see foorum ja siin lihtsalt targutamine kogu tema elu.
