04-03-2017, 22:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-03-2017, 22:31 PM ja muutjaks oli fanatt.)
Tervist!
Tegu on uuema turbo bellarussi mootoriga, millel on jahutusvedelik õli hulgas ja surve karteris. Mootori mark peaks olema D-240 kasutati ka MTZ 820 peal. Küsimus on, et kas neil on teada vigu mis sellist olukorda põhjustab. Esimene kahtlus oli muidugi plokikaane tihend, kuid see oli nagu uus ja kuskilt läbi andmist polnud näha. Järgmine kahtlus on plokikaas kuid seda ei ole veel emulsiooni lagast puhtaks pesnud.
Lisaks palun andmeid plokikaane pingutamise momentide ja järjekorra ning klapivahede kohta.
Tegu on uuema turbo bellarussi mootoriga, millel on jahutusvedelik õli hulgas ja surve karteris. Mootori mark peaks olema D-240 kasutati ka MTZ 820 peal. Küsimus on, et kas neil on teada vigu mis sellist olukorda põhjustab. Esimene kahtlus oli muidugi plokikaane tihend, kuid see oli nagu uus ja kuskilt läbi andmist polnud näha. Järgmine kahtlus on plokikaas kuid seda ei ole veel emulsiooni lagast puhtaks pesnud.
Lisaks palun andmeid plokikaane pingutamise momentide ja järjekorra ning klapivahede kohta.