05-03-2017, 19:03 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-03-2017, 19:09 PM ja muutjaks oli mossepower.)
(05-03-2017, 16:33 PM)MeelisV Kirjutas:Jah sellisel juhu küll (kui täismass ja registrimass erinevad), aga nagu näha, et kui passis vanast ajast nii täismass kui ka tühimass 3,5 t siis ikka nii ongi ja jääbki:(05-03-2017, 12:25 PM)mossepower Kirjutas: ....,
USA pickup-idega on vast ikka nii et need, mis 3,5 tonnisena kirjas need nii ka jäävad, lihtsalt uusi ei saa enam nõnda kahjuks "vähendatuna" arvele. Kui seadusi saaks tagasiulatuvalt rakendada võiks ju pooled poliitikud ja ärimehed seaduslikult vangikongi saata nii, et võtme saaks ära visata. Nii et sellist asja lubada ikka ei saa.
EI
need mis olid varem tehtud registrimaasiga 3,5 ja seda kandevõime vähendamisega neil oli mingi aastake või rohem nn. ülemineku aeg
ja neid võis juhtida veel B lubadega kuni 2016 alguseni punkt ja kõik
peale seda on nende roolis vaja C lubasid olenemata registrimassist
ja kui ongi veel passis registrimass vähendatud siis see on vaid sinu enda piiranguks et ei saa peale võtta rohkem koormat
http://www.auto24.ee/used/2403457
Kuigi reaalselt H2 täismass 3,9 t kõikidel andmetel (mis leida suutsin). Muidugi kui Eesti Hummeritel enne siinset müüki reaalselt täismassist 400 kg maha lõigati siis võtan selle näite/oma sõnad tagasi. Samas infot selle kohta küll ei leidnud ja järgmine H2 on auto24-s ikka 3,9 t täismassiga.
Je eks ksf. Supp-i kogemus ka tõestas GMC-ga ju seda, et kui juba kirjas (Norra paberites) 3,5 t siis ka jääb Eesti paberites 3,5 t.