07-03-2017, 13:33 PM
(07-03-2017, 12:44 PM)olevtoom Kirjutas:(07-03-2017, 11:56 AM)v6sa Kirjutas: ...
Huvitav, kas see on keskeakriisi tunnus, kui oled hakanud nautima vabalthingava bensumootori ühtlast ja aukudeta tõmmet läbi pööretevahemiku...
Ei, see märgib täiskasvanuks saamist. Lisada tuleb ainult, et mida rohkem silindreid, seda nauditavam...
Ma olen seda terve autojuhtimise aja nautinud


Mis aga PSA ja GMi diili, teoreetilist tulevast vastupidavust jne puudutab, siis tegelikult on läbi viimase 30 aasta Poekott ja Opel olnud võrdsed kõiges ja Sitikas teinud "naljakaid" autosid.
Jah, PSAl puudub sellest ajastust üks väga-väga-väga hea auto, mis Opelil on Omega B näol olemas. See oli GMi suurim viga, et nad ei suutnud Omega-legendi jätkata vaid said maha laguneva käkerdusega nimega Signum...
Samas on PSAl jälle olnud edu väikeautodes ja nende kompakttagasillaga putuk-sportlased 205GTI, 106/Saxo VTS ja ka hiljem ofkoors 206 sportmudelid 1,6- ja 2-liitriste kateldega! Opel püüdis konkureerida GSi'dega ja teatud aastatel oldi isegi konkurentsis aga üldjoontes olid "hot-hatchid" ikka Golfi ja PSA pärusmaa. Kolhv on kolhv aga kuumaks tegi prantslased osalemine autoralli MMil ja WRC's.
Mis puudutab aga 4X4'ja, siis lähiajalooni ei teinud PSA ISE mitte ühte sellist: kõik on olnud Dangel! Ja hübriid-paljuvedu pole ka õige asi.
Ma olen kergekujuline Opeli(ja Saabi!)-fänn olnud viiamsed 25 aastat ja kunagises Opeli esinduses suisa töödki teinud
