18-03-2017, 10:30 AM
(07-03-2017, 11:47 AM)v6sa Kirjutas: Kas austatud ksf. natuke vara ei ole hakanud ahastama ja riigi põhjamisega tegelema?...
Eelnõude infosüsteemis on olemas küll seaduse väljatöötamise kavatsus , aga seal pole pealekava esialgu midagi täpsemalt.
(17-03-2017, 22:45 PM)v6sa Kirjutas: Tänaõhtuse seisuga on põhjust kisa tõsta:
https://drive.google.com/open?id=0BxsoQe...0h1SExZZUU
...
Minimaalne nõue on vabastus oma kauba veol, samuti vanatehnikale (25+ aastat) ja raskeveokimaksu kaotamine. Kahte maksu ei ole õiglane korjata sama asja eest.
Selgus, et ei ole.
Kuigi tuleb möönda, et vähemalt minu juhtum ei saa täie rauaga, 1400 esialgu lubatu asemel 900,- aastas, 12€ päev.
Aga üks lõik sääduse projektis teeb tähelepanelikuks...
Kui Maanteeamet on teekasutustasu tasumise võimaluste korraldamise ülesande üle
andnud eraõiguslikule juriidilisele isikule, võib halduslepingus kokku leppida, et ülesande
täitja lisab teekasutustasule ülesande täitmisega seotud põhjendatud kulud ja mõistliku
ärikasumi (edaspidi teenustasu). Teenustasu suurus määratakse kindlaks halduslepingus.
Kuna kindlustusfirmad on juba loobunud 1p kindlustuse vormistamisest, kui ebamõistlikust ja ebavajalikust, siis võib vaid oletada, kui palju hakkaks maksma 1p teekasutust, koos mõistliku teenustasuga...
Muus osas tuleb nõus olla, topeltmaksul ei ole alust, nagunii tuleb maksta omamise eest. Hetkeprognoosiga oleks püsikulud 300€RVM+900€teekasutus+840€ kindlustus aastas, kokku üle 2k€.... Selliste kulude katteks peaks juba hakkama kõrvalt ametlikku teenust osutama, mis omakorda nõuaks litsentse (€€€€,00) ja firma tekitamist.