19-03-2017, 16:59 PM
(19-03-2017, 15:46 PM)muska71 Kirjutas: lappasin põksi vana paja pulkadeks,et aja jooksul kapp ära teha ja tekkisid mõned küsimused.nukkvõllil ja tasakaalustusvõllil puksid välja koksida-pressida ja uued sisse,aga võllid ise?lihvi või kohe sisse tagasi?.väntvõll tuleb vist nagunii lihvida?saaledel kerged kraapsud sees.otsa kaane all hunnik hammasrattaid milledel peavad kerged loksud olema,aga vahetatakse need ka välja või kuidas?seal ka paar parasiiti sees suur ja väike,nende pronks puksid olid päris kenad seega pukse peaks poes võllidel kontrollima kui poe lõtkud suuremad siis jäävad vanad.
Kui ilusti küsid võid minu käest ühe 300tt töötanud mootori sisu saada. (väntvõll lendas laiali) hammakad ja võllid korralikud.
Väntvõlli lihvida ei anna. Või noh see enda petmine. Esmalt on asi sama kallis kui uus väntvõll, teisalt d21 mootoril on väntvõlli karastus väga õhuke. Mõningatel väntadel olen näinud et ca 0.5mm pind koorub maha mis on karastatud, alt pehme.
Üldiselt see mootor peab töötama suht väikeste loksudega. Tihedalt koos oleva mootori hea töötamise tagab jällegi paljudes kohtades õlikanalite olemasolu.
kapitalis jälle pandi igasugust saasta kokku. Pesti vaid happevannis asi puhtaks ja kokku tagasi mõned elukad isegi töötasid nii
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.