19-03-2017, 21:44 PM
(18-03-2017, 20:38 PM)nustu826 Kirjutas: 1. Kõigepealt see, et kuidas saab eemaldada hooratast/ventilaatorit, et süütemängule ligi pääseda? Mul on siis see jalaga käivitatav versioon, millel on keskel, kus peaks hooratta kinnitusmutter asuma, n.ö. hammasratas - vabajooksusidur või kuidas seda nüüd nimetataksegi... kolm polti mis seda vabajooksusiduri tagumist osa tundusid nagu hooratta küljes kinni hoidvat keerasin lahti, aga ei liigu miskit. Usun et seal all ongi hooratta mutter, aga kuidagi juurde ei pääse.
2. Kas küünlajuhtmeks kannatab kasutada tavalist sõiduauto küünlajuhet? Mul sellest originaalist ainult lühike jupp järgi
3. Mida kasutada või kust leida silindripea tihend? Mootoril on silindripea mingil põhjusel maha võetud, aga on olemas.
4. Kui palju reaalselt võib kolb silindris liikuda külgsuunas? Pealt liigutades kolb sellesmõttes nagu loksub silindris. Silinder ise tundub silma järgi ilus.
5. Kustkohast võiks leida antud liikuril valmistusaasta?
Osadest oleks hetkel vaja:
Veoketti mootorist reeverskasti - kas kuskilt poest oleks kah võimalik saada?
Küsisid PS-s, vastan siia.
Käivitushammasratas peaks poltide lahti lastes nagu toru toru seest ära tulema, ilmselt kinni roostetanud.
Küünlajuhtme saab traktori varuosade poest, müüakse meetrikaupa. Auto oma kõlbab ka. Süütemähise klemmi küljest joodad vana lahti ja uus asemele.
Silindripea tihend kõlbab äkki ka kuumakindlast paroniidist. Ega see mootor just soojaks minemisega ei hiilga, suur ventilaator jahutab teda päris korralikult.
Mina nii elementaarmootori puhul väga aga peenmõõtmistesse ei süveneks. Pane kokku ja proovi mis häält teeb.
Kandilise kapotiga isendil on pirka kaane luku juures. Vana tüübi vanemal asukohta öelda ei tea.
Veokett tavaline marki kohe öelda ei tea. Jällegi traktoripoest või Tööriistamarketist vabalt saadav.
Kui aga originaalsust taga ei aja, siis märgatava kasutusmugavuse tõstmiseks soovitan see kiilrihmaga asendada. Külmaga mootorile lisaks seda siduritekasti kole raske ringi ajada.