23-03-2017, 00:44 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-03-2017, 00:44 AM ja muutjaks oli karvik.)
1-10% olid need vedurid millel aur lasti otse õue ja kasutati madalamat auru tempi.
10-20% olid need mille katlad käisid nn superkuumaauruga ja õue lasti minimaalelt auru.
Tänapäeva turbiinelektrijaamadel on kasutegur seal 50% ligi.
Normaalne toaahi on 70% ümber. Sellel ei toimu ühtegi mehaanilist muutust ega ülekannet kus tekiksid lisa kaod ja kui lõõristik suudab 800C* kolde tembi jahutada 150 peale, siis ongi kasutegur juba sealmaal.
Auruvedurite kadumise põhjus oli peamiselt odavam diisel, keeruline hooldus ja tahm.
10-20% olid need mille katlad käisid nn superkuumaauruga ja õue lasti minimaalelt auru.
Tänapäeva turbiinelektrijaamadel on kasutegur seal 50% ligi.
Normaalne toaahi on 70% ümber. Sellel ei toimu ühtegi mehaanilist muutust ega ülekannet kus tekiksid lisa kaod ja kui lõõristik suudab 800C* kolde tembi jahutada 150 peale, siis ongi kasutegur juba sealmaal.
Auruvedurite kadumise põhjus oli peamiselt odavam diisel, keeruline hooldus ja tahm.
Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.