23-03-2017, 14:42 PM
(23-03-2017, 12:29 PM)stihl Kirjutas: Aga mulle isiklikult meeldib hoopis see lahendus, mida VAG-i mehed tänapäevasel, LEDI ajastul, tegid - üks ja sama 21W ühe niidiga pirn on nii park, kui stopptuleks.Ei tea, aga mina teeksin PWM-iga, puhas räni ei maksa täna ju mitte midagi. Täitetegur ca 1:4, ja hõõgniidi inerts lubaks kaunis madalat sagedust pealegi.
Vanast Passat CC-st siis jutt.
Kas keegi teab, kuidas see asi lahendati?
Üksnes võimsust silmas pidades saaks ka nii, et stopptule korral on niidid paralleelselt ja parktule korral järjestikku, aga see ei ole hea mõte, sest a) niimoodi lülitada on keerulisem kui pirnidele ristkülikimpulsse sisse ajada ja b) kui üks niit läbi põleb, kustuvad mõlemad pargid.
Kuidas tegelikult on?