25-03-2017, 01:16 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-03-2017, 01:18 AM ja muutjaks oli karvik.)
Trafoga akulaadijal(Start jne) on kõrgem pinge täiesti normaalne. Trafos ei saa muidu voolu tekkidagi kui ei teki pingelangu ja kui tahta aku täis laadida, siis peab olema pinge pisut kõrgem kui aku maks pinge on. Üldjuhul ei juhtu ka akuga suurt midagi kui ta väga pikalt ei ole ülelaadimises. Suletud akul võib lõppeda sellega, et pressib kusagilt aurud välja ja akut lammutamata ei saa enam heaks teda. Hooldataval akul paned destvett juurde ja käib rahulikult edasi.
Plii akude balanseerimine käib 15,5V pingega keskmiselt. Auto akul seda ei tehta. Rohkem taastuvenergia akude teema.
Varasemalt oli antud inimestele vähe rohkem võimalusi oma asjade üle kontrolli hoida ja eeldati, et aku laadimise juures on multimeeter tavapärane.
Minu "tark"laadijal on desulfaatimisel pinge 28V.
No ja muidugi kui panna keevitustrafo järele aku ja arvata, et akule see suts kõrgem pinge midagi ei tee, siis on vähe teine teema.
Plii akude balanseerimine käib 15,5V pingega keskmiselt. Auto akul seda ei tehta. Rohkem taastuvenergia akude teema.
Varasemalt oli antud inimestele vähe rohkem võimalusi oma asjade üle kontrolli hoida ja eeldati, et aku laadimise juures on multimeeter tavapärane.
Minu "tark"laadijal on desulfaatimisel pinge 28V.
No ja muidugi kui panna keevitustrafo järele aku ja arvata, et akule see suts kõrgem pinge midagi ei tee, siis on vähe teine teema.
Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.