27-03-2017, 22:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-03-2017, 22:46 PM ja muutjaks oli Dexter.)
Olles ise mitme fordi omanik ja ka remontinud teiste omasid, siis need 1.6 mootorid on üks paras nuhtlus. Tüüpilisemad vead: Vaakumi leke. Tüüpiline koht tulemüüri ja kolle vahel olev voolik mis ei ole ühe jämedune (kunagi maksis see voolikujupp hinge hinda ja tuli leiutada midagi asemele). Karterituulutus voolikute lagunemine (oli vist 1.4l bensakatel). Lambda andur "kiilub kinni" soenedes ja enamasti lahja segu poole (vanadus ja vajab vahetust). Klapivahede kadumine (peaks olema reguleerseibidega) ja klappide põlemine. Õlirõngaste kinni jäämine nõgi pärast.
Esimene andur on segu moodustamine, tagumine rohelistele.
Esimene andur on segu moodustamine, tagumine rohelistele.