29-03-2017, 11:09 AM
(29-03-2017, 10:12 AM)mihkelr Kirjutas: Odavama otsa diagnostika seadmed ju nii odavad, et tänapäeval võib ju iga suvaline mutrikeeraja ka neid veakoode tsiteerida ja "diagnostikat" teha.
Odava otsa diagnostikaga ei tee auto juures samuti suurt mitte midagi, saadki lugeda mõne veokoodi aga veakoodi tuvastamisest ei ole reeglina mitte mingit tolku kui sa ise sellest aru ei saa et miks ja milleks.
Pole kasu seadmest millega küttekogust ja süütenurka muuta ei saa, millega aju ümber kirjutada ei saa ning mille taga on inimene kes nooti ei jaga...
Tuleb sisse näiteks vana e39, istme padja andur läbi. Tuvastad vea, sitem pill ei saa sedagi tehtud. Mis edasi, vahetama seda ilmselgelt keegi ei hakka. Kui aga seda ümber kirjutada ei oska siis millest me siin räägime- Tegelikult on asi lihtne, kodeerid faili lahti, aktivi asemele nicht aktiv ning ajust üle kirjutada ning valmis see ongi.
Enam levinud probleem on see et diagnostikud ei tea ise ka mis on normis piires ja mis mitte, ei osata määrata nominaalmäärasid ning üldiselt ei saada aru kuidas asi töötab.
Jaagu auto võiks kasvõi kohe üle vaadata, raha ma ei küsi sest see ei ole elukutse vaid nö hobi ning olgem ausad, kerge sportlik huvi on ka et milles uba?
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB