29-03-2017, 23:04 PM
Nii vanad bussijuhid ja veokasohvrid, kuidas seda viimast etappi lihtsustada saab? Mõni rehv tuleb ikka väga vaevaliselt....
Rattamutrid tulid õnneks lihtsalt lahti, meetrise varrega nagu naksti.. või noo nagu venelastel on hea ütlus et kui jõudu on siis mõistust pole vaja..
Alustasin siis täna rehvivahetust, kaks rehvi vahetasin ära selle ajaga kui pisipõnn lõunaund magas. Veljed lihvisin seest puhtaks ja tõmbasin sinnagi võõba peale, rehvi peale pannes tegin veel kergelt õliga kokku.
Vitsad lasin selle toksiva aparaadiga puhtaks ja üldiselt sai vist päris hea.
Rehvid pärinevad siis Ivego magiruse alt kuhu need ei kõlband sest 80ne pealt tahtis kergema mehe roolitagant minema visata.
Ees on suht kobedad kamazi rehvid mida vist hetkel vahetama ei hakka. Tagumised olid küll terved aga täis slikid, kui keegi soovib kärule vms siis võib ära viia.
Rattamutrid tulid õnneks lihtsalt lahti, meetrise varrega nagu naksti.. või noo nagu venelastel on hea ütlus et kui jõudu on siis mõistust pole vaja..
Alustasin siis täna rehvivahetust, kaks rehvi vahetasin ära selle ajaga kui pisipõnn lõunaund magas. Veljed lihvisin seest puhtaks ja tõmbasin sinnagi võõba peale, rehvi peale pannes tegin veel kergelt õliga kokku.
Vitsad lasin selle toksiva aparaadiga puhtaks ja üldiselt sai vist päris hea.
Rehvid pärinevad siis Ivego magiruse alt kuhu need ei kõlband sest 80ne pealt tahtis kergema mehe roolitagant minema visata.
Ees on suht kobedad kamazi rehvid mida vist hetkel vahetama ei hakka. Tagumised olid küll terved aga täis slikid, kui keegi soovib kärule vms siis võib ära viia.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB