30-03-2017, 08:56 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-03-2017, 09:20 AM ja muutjaks oli ivoalaska.)
Esineb ka olukordi, kui juht istub autos, auto ei liigu aga keegi kütab lihtsalt seisvale autole sisse. Lisaks sellele tuvastavad need sensorid ka inimese suuruse/kaalu, kes istmel istub (lihtsustatud seletus) ja vastavalt sellele aktiveeritakse õhkapadjad õnnetuse korral. Õhkpadjad võivad avaneda erineva kiirusega/tasemega vastavalt sellele kui suur inimene istmel juhtploki andmete järgi on. Näiteks 160 cm 50kg õblukese naise ja 200cm 130kg mehe korral avanevad õhkpadjad erinevalt just kiiruse ja täituvuse osas.
Ühesõnaga kui mälu mind ei peta, siis vähemalt kuskil alates 2000ndeta keskpaigast on need andurid enamate funktsioonidega, kui lihtsalt tuvastada, kas keegi on istmel või mitte.
Ühesõnaga kui mälu mind ei peta, siis vähemalt kuskil alates 2000ndeta keskpaigast on need andurid enamate funktsioonidega, kui lihtsalt tuvastada, kas keegi on istmel või mitte.