30-03-2017, 23:02 PM
jah, laadin selle siia üles.
---
lisaks kõigile formaalsetele kanalitele sai veel kindlate kesikute kaudu hoolitsetud, et meie asi tõesti jõudis ministriproua lauale.
aga ju siis oli masinavärk juba nii käima läinud, et sellele seal majas enam mingit pidurit ei olnud võimalik tõmmata.
---
järgmine lahingu andmise koht - opositsioon ja RK komisjon.
aga - ärgem unustagem üthe lihtsat asja - kõik meie parteikontorid on alati suuresti söönud transiidi ja transpordi sektori peost. seepärast ei ole ehk reformil ka erilist huvi selle asja vastu sõdida, nagu ma juba aru olen saanud...
praegune seaduseelnu ongi tehtud selline, et selle süsteemi järgi kaotavad kõige vähem need, kes palju suuri vedusid teevad.
seepärast need suured huvigrupid asja ka nii laadnalt läbi lasid. maksutulu kogumise raskus tuleb väikeettevõtjale ja eraisikule; mitte nende kukrust, kelle autod 50-100 tuhat aastas sõidavad tasulisi vedusid. samuti jäeti ju välja bussid, mis mujal enamikus riikides maksustatud. (no kuidas simsoni ministeerium sarapuu atko grupi kasumit läheks sööma, unustage ära!)
---
mina olen lähiajal valdavalt eestist eemal, aga emaili teel kätte saadav, siia foorumisse sageli ei satu.
edu kõigile, ärge siiski püssi põõsasse visake!
---
---
lisaks kõigile formaalsetele kanalitele sai veel kindlate kesikute kaudu hoolitsetud, et meie asi tõesti jõudis ministriproua lauale.
aga ju siis oli masinavärk juba nii käima läinud, et sellele seal majas enam mingit pidurit ei olnud võimalik tõmmata.
---
järgmine lahingu andmise koht - opositsioon ja RK komisjon.
aga - ärgem unustagem üthe lihtsat asja - kõik meie parteikontorid on alati suuresti söönud transiidi ja transpordi sektori peost. seepärast ei ole ehk reformil ka erilist huvi selle asja vastu sõdida, nagu ma juba aru olen saanud...
praegune seaduseelnu ongi tehtud selline, et selle süsteemi järgi kaotavad kõige vähem need, kes palju suuri vedusid teevad.
seepärast need suured huvigrupid asja ka nii laadnalt läbi lasid. maksutulu kogumise raskus tuleb väikeettevõtjale ja eraisikule; mitte nende kukrust, kelle autod 50-100 tuhat aastas sõidavad tasulisi vedusid. samuti jäeti ju välja bussid, mis mujal enamikus riikides maksustatud. (no kuidas simsoni ministeerium sarapuu atko grupi kasumit läheks sööma, unustage ära!)
---
mina olen lähiajal valdavalt eestist eemal, aga emaili teel kätte saadav, siia foorumisse sageli ei satu.
edu kõigile, ärge siiski püssi põõsasse visake!
---