31-03-2017, 10:05 AM
Millise mängleva kergusega enne röövimist must valgeks valetatakse:
(Seaduse eelnõu seletuskiri)
Ebasoovitavate mõjude riski tõenäosus maapiirkondadele on teekasutustasu kehtestamisel 3,5-12 tonnistele veoautodele on pigem väikene, sest tõenäoliselt teenindavad samad veoautod nii linnalisi piirkondasid, kui ka maapiirkondasid. Seejuures, tuleb tähelepanu juhtida, et veoautodelt 3,5-12 tonni laekub hinnanguliselt 3 miljonit eurot teekasutustasu. Arvestades teekasutustasuga hõlmatud sõidukite hulka ning muid veo ettevõtja kulusid, on teekasutustasude osa väikene.
Kes krdi keenjus sellise "tõenäoliselt" arvutuse tegi? Pigem... hinnanguline vaade lakke... ja lisakulud on väikesed.
Teekasutustasu kehtestamine mõjutab ka põllumajandussektoris tegutsevaid põllumajandusettevõtjaid, kes veavad turustuskohta oma kaupa ise. 2015. aastal olid põllumajandusliku raamatupidamise andmebaasi (FADN) andmetel Eesti keskmise põllumajandusettevõtte kulud 119 595 eurot aastas. Seega suurendab aastane teekasutustasu ühte N2 kategooria veoautot omava põllumajandusettevõtte kulusid 0,4%.
No leidsid ka mida millega jagada. Aga tulemus on "meeldivalt väike", vaid 0,4%
Millise matemaatika järgi saab olla võrdne 7,5 tonnise kutselise juhiga päevaga sadu km sõitva ja 3,6 tonnise erakasutuses 50 km raadiuse piiranguga veoauto veoauto "mõju teekattele"??
ja veel, võin kihla vedada, et nende:
Maanteeameti IT-arenduste maksumuseks on ligikaudu 0,85 mln eurot;
Maksu- ja Tolliameti IT-arenduste maksumuseks on ligikaudu 1,36 mln eurot;
Siseministeeriumi IT arenduste maksumuseks on ligikaudu 60 000 eurot.
"IT arenduste" tulemuseks saab olema rakendus, milles lihtsa makse tegemine saab olema ajuvaba "kliki perioodil" "vaata saldot" "vali kood" "sisesta number" "number ei vasta tüübile" "makse menetluses" jne ülikeeruline mambojambo.
(Seaduse eelnõu seletuskiri)
Ebasoovitavate mõjude riski tõenäosus maapiirkondadele on teekasutustasu kehtestamisel 3,5-12 tonnistele veoautodele on pigem väikene, sest tõenäoliselt teenindavad samad veoautod nii linnalisi piirkondasid, kui ka maapiirkondasid. Seejuures, tuleb tähelepanu juhtida, et veoautodelt 3,5-12 tonni laekub hinnanguliselt 3 miljonit eurot teekasutustasu. Arvestades teekasutustasuga hõlmatud sõidukite hulka ning muid veo ettevõtja kulusid, on teekasutustasude osa väikene.
Kes krdi keenjus sellise "tõenäoliselt" arvutuse tegi? Pigem... hinnanguline vaade lakke... ja lisakulud on väikesed.
Teekasutustasu kehtestamine mõjutab ka põllumajandussektoris tegutsevaid põllumajandusettevõtjaid, kes veavad turustuskohta oma kaupa ise. 2015. aastal olid põllumajandusliku raamatupidamise andmebaasi (FADN) andmetel Eesti keskmise põllumajandusettevõtte kulud 119 595 eurot aastas. Seega suurendab aastane teekasutustasu ühte N2 kategooria veoautot omava põllumajandusettevõtte kulusid 0,4%.
No leidsid ka mida millega jagada. Aga tulemus on "meeldivalt väike", vaid 0,4%
Millise matemaatika järgi saab olla võrdne 7,5 tonnise kutselise juhiga päevaga sadu km sõitva ja 3,6 tonnise erakasutuses 50 km raadiuse piiranguga veoauto veoauto "mõju teekattele"??
ja veel, võin kihla vedada, et nende:
Maanteeameti IT-arenduste maksumuseks on ligikaudu 0,85 mln eurot;
Maksu- ja Tolliameti IT-arenduste maksumuseks on ligikaudu 1,36 mln eurot;
Siseministeeriumi IT arenduste maksumuseks on ligikaudu 60 000 eurot.
"IT arenduste" tulemuseks saab olema rakendus, milles lihtsa makse tegemine saab olema ajuvaba "kliki perioodil" "vaata saldot" "vali kood" "sisesta number" "number ei vasta tüübile" "makse menetluses" jne ülikeeruline mambojambo.