04-04-2017, 02:33 AM
(03-04-2017, 16:16 PM)TiitQ Kirjutas: Loogiliselt võttes jagajast tulevad surved peaks ühendama kummagi silindri tagumise otsaga. Edasi kiilub mõistus kinni.Kordame õigesti üle:
Üks voolik peaks ühendama kahte silindrit omavahel (ilmselt). Jääb veel üle kummagi silindri 1 stuts. Nende jaoks on ka 2 voolikuotsa täitsa olemas. Ehk siis lähevad need 2 viimast voolikut otse tagasivoolu?
Skeemi järgi tulevad jagajast masti keeramise voolikud mitte põhjadesse, vaid varte juurde.
Varte pool on kummalgi silindril veel üks tuts.
Nende kaudu moodustatakse põhjade ja varte vahel ristühendus ehk kui varre poole tuleb surve, siis ristühenduse kaudu läheb see samal ajal ka teise silindri põhja poole.
Üks silinder liigub lahti, teine kinni.