22-04-2004, 23:30 PM
OK, sai siis mootor uuesti kokku peale täiendavat lihvimist ülevoolukanalites.
Sai tehtud uus karteri-silindri tihend 1mm boroniidist, vana hakkas lagunema.
Algul keset kokkupanekut oli ehmatus - silindripea võbises(hoidsin kätega peal) kui vänta lõin. Panin mutrid täiesti kinni ja proovisin uuesti ning käis ringi küll. Asi oli ilmselt silindri-silindripea alumiiniumtihendis silindrisse ulatus veidike.
Igaks juhuks kontrollisin tinatraadiga ruumi silindripea ja kolvi vahel. Ruumi oli 1mm, eeldan et see väheneb kui tihend veelgi veidi kokku vajub, kuid peaks normis olema (igaks juhks peab vaatama kas detonatsiooni ei teki, äkki peab 98 peale üle minema...)
Homme löön käima vaatan kas töötab.
Sumps on tegemata - toormaterjali pole. Ostan minski leegitoru, selle kinnitust ja summutit!!!
Karpa tegemata - Kui Tallinna või Tartusse lähen pean vaatama kas seal on müügil düüse, võibolla saab sellega lahendada... Samuti oleks vaja uut õhufiltrit, vana on kes-teab-kui-vana.
Sai tehtud uus karteri-silindri tihend 1mm boroniidist, vana hakkas lagunema.
Algul keset kokkupanekut oli ehmatus - silindripea võbises(hoidsin kätega peal) kui vänta lõin. Panin mutrid täiesti kinni ja proovisin uuesti ning käis ringi küll. Asi oli ilmselt silindri-silindripea alumiiniumtihendis silindrisse ulatus veidike.
Igaks juhuks kontrollisin tinatraadiga ruumi silindripea ja kolvi vahel. Ruumi oli 1mm, eeldan et see väheneb kui tihend veelgi veidi kokku vajub, kuid peaks normis olema (igaks juhks peab vaatama kas detonatsiooni ei teki, äkki peab 98 peale üle minema...)
Homme löön käima vaatan kas töötab.
Sumps on tegemata - toormaterjali pole. Ostan minski leegitoru, selle kinnitust ja summutit!!!
Karpa tegemata - Kui Tallinna või Tartusse lähen pean vaatama kas seal on müügil düüse, võibolla saab sellega lahendada... Samuti oleks vaja uut õhufiltrit, vana on kes-teab-kui-vana.