07-04-2017, 22:55 PM
Märtsi viimasel nädalal sai auto kesk-eestisse toodud, abiks oli Oleg Karu Puksiir OÜ-st. Aitäh neile, kes mulle puksiirimeeste kontakte jagasid!
Sai siis selle kolmapäeval vara ärgatud ja auto aegsasti käima pandud, et see mööda rööpas pinnasteed mõnesaja meetri kõrgusele mäele tuua. Kuna pumpa vahel ei olnud ja "alternatiivpaagis" küte hirmsasti loksus, siis oli selle kolmesaja meetri läbimine tükk tegemist, aga kohale ta jõudis.
Kuna tagarehvid olid tiba laiemad, kui ette nähtud, siis jäi veidi rehvi ka üle serva
Muud häda polnud, auto sai peale ja teekond võis alata!
Teel vaatasid inimesed järele küll, kui tihti isegi sellist peletist näed. Kodus jätsin auto loomulikult pärast treileri pealt maha laadmist veel teeotsa seisma, et mõnda aega tagasi viiekümnekolme soetanud naabrimees ka näeks, eestlaste värk. Hiljem sai masin hoovil veega üle lastud ja uus bensupump paika pandud, kuid ega ta sellest hoolimata ei tahtnud ilma tooreta kohe üldse käia.
Paar päeva tagasi, kui otsustasin auto küüni varjualla ajada, avastasin, et olin karpat puhastades gaasipedaali hoova juures oleva mutri kinni keeramata jätnud, pärast selle fikseerimist sai juba päris viisakalt sõita. Sellegi poolest, kui kellegi on head juhendit, kuidas see karpa paika ajada, siis oleksin väga tänulik! Ühtlasi tekkis seda probleemi otsides küsimus, et kuhu käsigaasi trossi kõri kinnituma peaks?
Ma ei leidnud sealt kapoti alt ühtegi kohta, kuhu see passiks.
Edasine plaan on taha kitsad rehvid panna ja siis mingi inimlik kütusepaagilahendus välja mõelda, eks kirjutan, kui arenguid on.
Sai siis selle kolmapäeval vara ärgatud ja auto aegsasti käima pandud, et see mööda rööpas pinnasteed mõnesaja meetri kõrgusele mäele tuua. Kuna pumpa vahel ei olnud ja "alternatiivpaagis" küte hirmsasti loksus, siis oli selle kolmesaja meetri läbimine tükk tegemist, aga kohale ta jõudis.
Kuna tagarehvid olid tiba laiemad, kui ette nähtud, siis jäi veidi rehvi ka üle serva
Muud häda polnud, auto sai peale ja teekond võis alata!
Teel vaatasid inimesed järele küll, kui tihti isegi sellist peletist näed. Kodus jätsin auto loomulikult pärast treileri pealt maha laadmist veel teeotsa seisma, et mõnda aega tagasi viiekümnekolme soetanud naabrimees ka näeks, eestlaste värk. Hiljem sai masin hoovil veega üle lastud ja uus bensupump paika pandud, kuid ega ta sellest hoolimata ei tahtnud ilma tooreta kohe üldse käia.
Paar päeva tagasi, kui otsustasin auto küüni varjualla ajada, avastasin, et olin karpat puhastades gaasipedaali hoova juures oleva mutri kinni keeramata jätnud, pärast selle fikseerimist sai juba päris viisakalt sõita. Sellegi poolest, kui kellegi on head juhendit, kuidas see karpa paika ajada, siis oleksin väga tänulik! Ühtlasi tekkis seda probleemi otsides küsimus, et kuhu käsigaasi trossi kõri kinnituma peaks?
Ma ei leidnud sealt kapoti alt ühtegi kohta, kuhu see passiks.
Edasine plaan on taha kitsad rehvid panna ja siis mingi inimlik kütusepaagilahendus välja mõelda, eks kirjutan, kui arenguid on.