23-04-2004, 12:04 PM
Piibur Kirjutas:PS Restaureerimise tööde mahu ja keerukuse seisukohalt ei ole vahet Moskvichil ja Mercedesel.Siin Sa Tõnu eksid RÄNGALT. Vahe on olemas ja tegelikkuses meeletu! Kõige \"valusamalt\" puudutab see kroomitud detaile. Põhimõtteliselt leiab Mossedele veel absoluutselt kõiki tuliuusi kroomjuppe ja seda võileivahinnaga. Ainus väga raske teema on siingi paljujahutud \"vene plastik\". Ma käisin ja ostsin oma Mossele just neli tuliuut ukselinki 63 eek/tk, kaks uut peeglit 75eek/tk, stnaged 100-300 eek/tk jne. Ahjaa, ilukilbid kah 70 eek/tk. Jne, lõputult mõistliku hinnaga kroomdetaile. Ons need enamuses ju silumiinist ja selle materjali taastamine on Eestis peaaegu võimatu.
Täpselt sama kehtib tegelikult kogu Mosse kohta: nii Eestis kui vajadusel Venest saab absoluutselt kõike(sharniirist uue kapotiluugini) väga vähese raha eest. Ainus töö, mis Mersul ja Mossel samas suurusjärgus maksab, on värvimine. Ja Tõnu, 200 000 ei SUUDAKS ma never-ever Mossesse matta, see pole lihtsalt võimalik. Juba ilma värvimiseta 20 000 on päris keeruline kulutada, kui tööd ise teed. Normaalne 408Elite resto maksab suurusjärgu 50 000 krooni, mitte rohkem(sisaldades 2-3 hea doonori ostu

Ahjaa, Videviku poes hetkel 407 taastajatele vähemalt üks tulitera stange ots ja uued ilukilbid. 401 taastaja võiks minna ja originaalse tagatule ära osta. Tegelikult on seal veel üht-teist.