23-04-2017, 11:58 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-04-2017, 12:03 PM ja muutjaks oli mossepower.)
Natuke järelemõtlemist ja vist selgus käes selle 15,2 V osas Stardi korral. Tänapäeval praegu võrgupinge 235 V (just mõõtsin) ning nõnda tuleb väga robustselt võttes laadija ülekandesuhteks 15,46 (235 AC -> 15,2 DC) . Aparaat valmistatud vene ajal kui võrgupinge oli 220 V ning siis oleks analoogne väljund DC pinge väärtus samal aparaadil 14,23 V, mis jääb igati autoaku normaalse laadimisvoolu piiridesse.
BA-2 sama ülekandesuhe oleks aga 16,32, mis teeks 220 vooluvõrgus aparaadist tulevaks DC laadimispingeks 13,48 V mis samuti aku laadimiseks väga sobiv.
Laadija detailne ehitus minu jaoks veidi tume maa, aga pinge sobivaks muutmine on ikka laias laastus seotud aparaadi sees oleva trafoga, mille ülekandesuhe ei muutu võrgupinge muutumisel. Ja seda arvestades siis aparaadi väljatöötamisel oli ettenähtud väljundpinge pigem ikka see 14,23 V kanti, mitte 15,2 V.
BA-2 sama ülekandesuhe oleks aga 16,32, mis teeks 220 vooluvõrgus aparaadist tulevaks DC laadimispingeks 13,48 V mis samuti aku laadimiseks väga sobiv.
Laadija detailne ehitus minu jaoks veidi tume maa, aga pinge sobivaks muutmine on ikka laias laastus seotud aparaadi sees oleva trafoga, mille ülekandesuhe ei muutu võrgupinge muutumisel. Ja seda arvestades siis aparaadi väljatöötamisel oli ettenähtud väljundpinge pigem ikka see 14,23 V kanti, mitte 15,2 V.