26-04-2017, 12:17 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-04-2017, 12:18 PM ja muutjaks oli Jahimees.)
Tuli üks nõukaaegne puitsõrestikuga veoka kong eest ära lammutada. Ei tea, mis mudel see oli, kuid kõikidel külgedel olid aknad ja ülemised servad kaardus ning ülemistes nurkades suisa klaasriidest nurgad.
Seda tööd tehes ei märganud ma mitte ühtegi rikutud peaga kruvi (kõiki muidugi üle ei kontrollinud). Iga plekitahvli servas oli umbes 50 mm vahega kruvi sõrestikus sees. Mismoodi need tollel ajal paigaldati nii, et kruvipäid ei rikutud? Olles ise nõukaaegsete kruvidega pidanud kokku puutuma, siis nende kvaliteet oli ju kohutav.
Seda tööd tehes ei märganud ma mitte ühtegi rikutud peaga kruvi (kõiki muidugi üle ei kontrollinud). Iga plekitahvli servas oli umbes 50 mm vahega kruvi sõrestikus sees. Mismoodi need tollel ajal paigaldati nii, et kruvipäid ei rikutud? Olles ise nõukaaegsete kruvidega pidanud kokku puutuma, siis nende kvaliteet oli ju kohutav.