29-04-2017, 21:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-04-2017, 21:48 PM ja muutjaks oli CHRhmm.)
No silindrikaane puruks keeramise kogemus on mul isegi olemas... väga kergelt läheb prõksti ja seda kuuled ka muideks ; poldid ja mutrid peavad ikka oluliselt tugevamat pingutust vastu... enne keerad kaane mitu korda ning mitmest kohast katki
Aga olen kasutanud ka dünamomeetrilist võtit igaks juhuks ning üle 10nm ei pinguta... sest kui käega pingutasin ja kaane katki keerasin oli pingutuse jõud kuskil tiba üle 10nm... - tunne vähemalt oli nii.
Aga hakkan dünamomeetrilise võtmema tulema 6nm, siis 8 ja peale seda siis 10, loomulikult alati uus silindrikaane tihendiga...
Aga olen kasutanud ka dünamomeetrilist võtit igaks juhuks ning üle 10nm ei pinguta... sest kui käega pingutasin ja kaane katki keerasin oli pingutuse jõud kuskil tiba üle 10nm... - tunne vähemalt oli nii.
Aga hakkan dünamomeetrilise võtmema tulema 6nm, siis 8 ja peale seda siis 10, loomulikult alati uus silindrikaane tihendiga...
Riga7 (1972), Kovrovets K58 (1958), K58@100, Minsk M103 (1963), Jawa 360 + velorex 560 (1972), Jawa 559(1965), 2x Kovrovets K-175 (1958), Triumph Bonneville T100 (2019)
50+ vanused rattad EU matkad e. FB teema "Lõunasse Päikest otsima": https://www.facebook.com/groups/471167806998913