04-05-2017, 19:59 PM
GL3/4/5 käigukastiõlid on mõeldud peamiselt töökodadele, et ei peaks erineva GL klassiga õlisid varuma. Ja nagu universaalsete asjade puhul kombeks, ei täida nad ühtki ülesannet hästi.
"ATF manuaalkastis" usk on raske kaduma. Nagu ka usk, et "kui õli pole värvust muutnud, siis on ta puhas".
Automaatkastides kasutatakse planetaarhammasülekandeid, mille hammaste vahelised erisurved on väga väikesed. Seega õlide võrdlused manuaalkastidega ei päde. ATF õlid pole ka API GL alusel normitud. Praktilise poole pealt, võimsamatel tänavasõidu youngtimer-kahetaktitsiklitel tähendab ATF käigukastis üldiselt hammakate enneaegset surma.
Tehased on lubanud minevikus igasugu imeasju, kahetaktilistele kõrgelt legeeritud neljataktiliste mootoriõlisid, manuaalkastidele ATF ja mootoriõlisid, amortidesse turbiini- ja värtnaõlisid jne. Eluterve skepsis on ka siin asjakohane.
"ATF manuaalkastis" usk on raske kaduma. Nagu ka usk, et "kui õli pole värvust muutnud, siis on ta puhas".
Automaatkastides kasutatakse planetaarhammasülekandeid, mille hammaste vahelised erisurved on väga väikesed. Seega õlide võrdlused manuaalkastidega ei päde. ATF õlid pole ka API GL alusel normitud. Praktilise poole pealt, võimsamatel tänavasõidu youngtimer-kahetaktitsiklitel tähendab ATF käigukastis üldiselt hammakate enneaegset surma.
Tehased on lubanud minevikus igasugu imeasju, kahetaktilistele kõrgelt legeeritud neljataktiliste mootoriõlisid, manuaalkastidele ATF ja mootoriõlisid, amortidesse turbiini- ja värtnaõlisid jne. Eluterve skepsis on ka siin asjakohane.