05-05-2017, 11:56 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-05-2017, 12:09 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(05-05-2017, 11:23 AM)Veskioja Kirjutas:(05-05-2017, 09:52 AM)v6sa Kirjutas: Kuna minul ei ole kombeks liikluses ajudeta idioodina ringi paarutada, siis jah, ma ei näe politseil süüd. .
Hahaaa,tõenäoliselt enamus,nii siin foorumis kui FB jne.taovad omale vasta karvast rinda,et me oleme niii seaduse kuulekad jne.näitame alati korralikult suunda ja anname teed jne.Ei usu,kohe kindlasti mitte,ära sa nüüd võta seda isiklikult,see lihtsalt oli nii heasti öeldud
Ma teiste kohta ei tea. Aga ma kindlasti ei kvalifitseeru eeskujulikuks juhiks. Kindlasti jääb vahel tühjal teel suunatuli näitamata, kohe kindlasti saab mõnikord möödasõidu lõpetamisel lubatud kiirust ületatud, oma õuel autot ümber parkides ma turvavööd ei kinnita, kiirustamistasu maksan kohusetundlikult ja alla lubatud kiiruse sõidan väga harva - õudne liiklushuligaan ju.
Samas on mul null süülist kannatanutega avariid 40 + kkm aastase läbisõidu juures viimase 15 aasta jooksul. Viimastel aastatel olen kurvastusega märganud, et igal nädalal hoian oma aktiivse tegevusega ära vähemalt ühe (aga enamasti mitu) avarii, mida austet kaasliiklejad lahkesti pakuvad. Sestap julgen arvata, et mul siiski on õigus midagi arvata.
Loomulikult arvasin ma kakskümmend aastat tagasi endast oluliselt paremini. Ma olin täpseima käega juht siinpool Uuraleid ja tehnikast taipas Bruno Sacco peaaegu võrdselt. Aga elu õpetas, et füüsikaseadusi ei anna kuigi palju painutada ja lollimängimine lõpeb varem või hiljem parimal juhul mõlkis eneseuhkusega. Õppimist kiirendas oluliselt elu pakutud võimalus olla esimesena kohal mitmel avariipaigal. Kuulda deformeerunud mootorist sisinal väljuva jahutusvedeliku kurjakuulutavat heli, seista tundmatuseni kägardunud autovraki kõrval teadmata, kes autovrakis olevatest on veel aidatav ja kellega enam kiiret ei ole...