12-05-2017, 00:53 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-05-2017, 01:02 AM ja muutjaks oli spitfire.)
Olen mitmel autol käimareid ringi visanud ja see spido teema on alati päevakorral olnud. Alguses üritasin kogu krempli läbi arvutada ja siis järeldusi teha aga... see ei viinud kuhugi.
Parim tulemus mis on saavutatud: miili spido hakkas peale kasti vahetust näitama täiesti usutavaid numbreid .. aga kilumeetrites
Aga kui tõsisemalt, siis vanadel spidodel on kusagil spido all servas/nurgas mingi väga pisike nummer, mis näitab ülekande arvu ja selle abil saab kombinatsioonis, kast-tagasild-spido näidud õiged hoida. Välimuselt võivad spidod olla kusjuures identsed, aga ilmselt on nad taadeldud erinevalt või on vahe hammakates, pole uurinud.
Üks võimalus on ära vahetada sihverplaat. Eelnevalt mõõdad kepsuga ära, milline näit kus peab olema ja siis arvutis disainid originaali sarnase taustaga spido. Vähe kobedama paberi peale välja printida ja olemas. Olen ka seda teinud ja jäi väga hea.
Parim tulemus mis on saavutatud: miili spido hakkas peale kasti vahetust näitama täiesti usutavaid numbreid .. aga kilumeetrites
Aga kui tõsisemalt, siis vanadel spidodel on kusagil spido all servas/nurgas mingi väga pisike nummer, mis näitab ülekande arvu ja selle abil saab kombinatsioonis, kast-tagasild-spido näidud õiged hoida. Välimuselt võivad spidod olla kusjuures identsed, aga ilmselt on nad taadeldud erinevalt või on vahe hammakates, pole uurinud.
Üks võimalus on ära vahetada sihverplaat. Eelnevalt mõõdad kepsuga ära, milline näit kus peab olema ja siis arvutis disainid originaali sarnase taustaga spido. Vähe kobedama paberi peale välja printida ja olemas. Olen ka seda teinud ja jäi väga hea.