15-05-2017, 23:39 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-05-2017, 23:42 PM ja muutjaks oli 13piisab.)
kusjuures ei pruugi otseselt kulumisorobleem olla - mu naise E90 316 on soetatud ca 50..60Mm läbisõidult - sellise läbisõiduga võiks masina käitumine uue masina oma olla. Ning seda masinat on alati iseloomustanud nn rapsiv sidur. Niiet mõistan täitsa teemapüstitust - sellise siduri käitlemine on tõesti argisõidul tüütu.
ma mõttestasin BMW puhul asja endale lahti nii, et tootja suunitlus on keskmisest sportlikum ning miskipärast on see suunitlus ka väetile (aga tuleb tunnistada, et siiski paganama hea roolikuulekuse ja tagasisidestatusega) 316-le üle kantud. Nüüd piilusin varuosakataloogi ning see ütleb, et 316, 318 ja 320 jagavad sama sidurikomplekti. 320ga kannatab juba ka sporti teha - küllap sealt see E90 on-off tüüpi siduri kontseptsioon tuleb.
efekti vähendamiseks võib abi olla siduripedaali kõrgemaletõstmisest (kui see võimalik). Teeb küll jalaliigutamise amplituudi suuremaks, aga annab kuidagi parema tunnetuse ning seeläbi sujuvama-soliidsema kulgemise.
ma mõttestasin BMW puhul asja endale lahti nii, et tootja suunitlus on keskmisest sportlikum ning miskipärast on see suunitlus ka väetile (aga tuleb tunnistada, et siiski paganama hea roolikuulekuse ja tagasisidestatusega) 316-le üle kantud. Nüüd piilusin varuosakataloogi ning see ütleb, et 316, 318 ja 320 jagavad sama sidurikomplekti. 320ga kannatab juba ka sporti teha - küllap sealt see E90 on-off tüüpi siduri kontseptsioon tuleb.
efekti vähendamiseks võib abi olla siduripedaali kõrgemaletõstmisest (kui see võimalik). Teeb küll jalaliigutamise amplituudi suuremaks, aga annab kuidagi parema tunnetuse ning seeläbi sujuvama-soliidsema kulgemise.
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"