07-07-2002, 22:50 PM
Sel nädala jõudsin siis esimese uue plekini, ehk esimeste keevituste tegemiseni. Nüüd on teatud osa kaasistuja jalge alusest põhjast asendatud uue metalliga.
Seda on siiski heal juhul kokku 5 protsenti kogu roostest, nii et hõisata on veel vara. Silmale on haljas metall roostepruuni kõrval küll igati kena vaadata.
Esialgu on keevitamise kvaliteet küll veidi hüplik, kuid mida edasi, seda paremini hakkab välja tulema. Õnneks on MIG enda oma, nii ei pea kiirustama ja on aega erinevate voolutugevuste/traadikiirustega aega katsetada.
Järgmisel nädalavahetusel on kavas siis jalgealuse tugevdamisega jätkata, siis peaks igasugune võileib vähemalt kaasasõitja jalgede alt likvideeritud olema. Samas tekib probleem sisetiiva roostetanud osade vahetamisega, sest enne tuleb kätte saada küllaltki kehvasti külge keevitatud esimene parem tiib. Loodetavasti ei ole see siiski väga probleemne.
Aspelund
Seda on siiski heal juhul kokku 5 protsenti kogu roostest, nii et hõisata on veel vara. Silmale on haljas metall roostepruuni kõrval küll igati kena vaadata.
Esialgu on keevitamise kvaliteet küll veidi hüplik, kuid mida edasi, seda paremini hakkab välja tulema. Õnneks on MIG enda oma, nii ei pea kiirustama ja on aega erinevate voolutugevuste/traadikiirustega aega katsetada.
Järgmisel nädalavahetusel on kavas siis jalgealuse tugevdamisega jätkata, siis peaks igasugune võileib vähemalt kaasasõitja jalgede alt likvideeritud olema. Samas tekib probleem sisetiiva roostetanud osade vahetamisega, sest enne tuleb kätte saada küllaltki kehvasti külge keevitatud esimene parem tiib. Loodetavasti ei ole see siiski väga probleemne.
Aspelund