22-05-2017, 15:01 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-05-2017, 15:03 PM ja muutjaks oli Talupoeg taluja.)
Kui on näha et ei pidanud siis löö tavotti peoga täis ja paksemat õli ka takka. Mulle tundub,et kui juba vedrut vahetad siis vaheta ka kõik sk. tihendid ära,hülsitihendid ja samuti reguleeri võllide laagrid üle ja üldse loobi kõik sõnnik sealt seest välja. Kui juba remondiks läks siis tuleks ikka kõik korda teha.
Muret teevad need poldid mille pead on nagunii ära keeratud. Nendega on jama,sest kaubandusvõrgust ei saa sellist polti. Saad 19 mm. peaga aga need ei sobi. Kunagi lasin freesijal uued peenema kuuskandi peale lasta... hiljem läksin kergema vastupanu teed ja lasin relakaga. Sisekant võtmega keeratavad poldid unusta kohe ära ja samuti pehmed veneaegsed. Alla 8.8 tugevusega polte ära sinna pane.
Poolik remont ei tasu seal ära,sest nagunii isegi korralikult tehes ei pruugi õli sees püsida.
T.
Muret teevad need poldid mille pead on nagunii ära keeratud. Nendega on jama,sest kaubandusvõrgust ei saa sellist polti. Saad 19 mm. peaga aga need ei sobi. Kunagi lasin freesijal uued peenema kuuskandi peale lasta... hiljem läksin kergema vastupanu teed ja lasin relakaga. Sisekant võtmega keeratavad poldid unusta kohe ära ja samuti pehmed veneaegsed. Alla 8.8 tugevusega polte ära sinna pane.
Poolik remont ei tasu seal ära,sest nagunii isegi korralikult tehes ei pruugi õli sees püsida.
T.