12-06-2017, 11:19 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-06-2017, 11:27 AM ja muutjaks oli PlyVal64.)
(07-06-2017, 22:55 PM)meli666 Kirjutas: Ühesõnaga kiitke, laitke seda Tikit. Raha juba ammu sügelemas, aga mitte pole otsusele jõudnud. Erakasutuses jätkuks seda haagist ilmselt julgelt üle kümne aasta ja tahaks ikka sellise võtta, et kõik ettetulev saaks veetud.
Muud pole midagi aga see natuke ikkagi häirib Tiki CS300-RB/drop/1300kg puhul:
Tsitaat:Tõelise professionaali töövahend! Kaheteljeline tsingitud keevisraamil kerghaagis, millel on kahe aastane garantii
Kui kodukas on ülejala tehtud, mida siis tootest veel arvata???
Aga muus osas: torsioon on tühjana tüütu põrkepall isegi siis, kui haagisel on endal 500 kilo kaalu(valge kuut, mida kasutasin) ja laadimiskõrgus pigem pluss, kui miinus. Samas hind ja kasti mõõdud ideaalsed. Lisaks on lage plate veel palju enamaks võimeline kui jäikade külgedega kasthaagis. Kusjuures 1300 kilo on täpselt selline suurus, mida võib ilma E ja kood96'ta vedada, sest uued "vähegi" autod on ise raskemad. Tüüpiline aasta 2017 soodaoktaaviakombi turbatiisel on ise ~1350 kilo, ~1900 täismass (2-liitrine 4X4scout 2100 ja haagis 2tonni)) ja piduriga haagis 1400. Kokku alla 3500 kilo aga vedada saab peaaegu tonni kola. KAndevõime sama aga täismassis ongi 50 kilo vahet.
Aga alati tasub natuke ka andmetes sobrada ja mõelda, kuskohast tuleb näiteks suuremal haagisel 50 kilo kergem kaal??? Võrdlusena saksmannide tsipa kallim Blyss. Sakslane kaalub 390 kilo, eestlane 340. Ported madalamad, kast laiem aga lühem - sillad ja veopead on samad, seega peab olema raam palju nõrgem? Pea 20% kaaluvahet!!! Tikil rattad suuremad aga odavamad.