12-06-2017, 18:02 PM
(12-06-2017, 17:24 PM)PlyVal64 Kirjutas:Tule oma mullist välja ja vaata laiemalt ringi!(12-06-2017, 14:17 PM)v6sa Kirjutas:(12-06-2017, 13:24 PM)qwerty009 Kirjutas:(12-06-2017, 13:06 PM)PlyVal64 Kirjutas: Oskab keegi öelda ühe targa põhjenduse, miks pannakse järgiveetavale veerevale haagisele tohutu veeretakistusega rehvid?
Sest need on olemas. Pealegi on mustri veeretakistus oluline vaid suurematel kiirustel. Väiksematel kiirustel loeb enam diameetri ja laiuse suhe ning rehvi uppumine pinnasesse. Suvalisest sõiduautorehvist seisab balloon oluliselt paremini pinnal.
Päris traktorite päris haagistel kasutatakse kalasaba küll, kui minnakse pehmele pinnasele. Rombklotsi või pikisoone ajab muda kiiresti umbe ja siis liugleb saba vastavalt füüsikale. Ning liuglev 40+t neljal teljel ei ole üldse naljakas.
Sellele väitele tahaks suisa pildilist tõestust No pole ma oma peaaegu 47 eluaastaga VEEL hard-core-kalasabas rehvidega haagiseid