18-06-2017, 08:52 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-06-2017, 09:01 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(17-06-2017, 23:23 PM)motamees Kirjutas: No kes tuli sellise idee peale, et panna kaks vedru kõrvuti???
Pakun, et haagise loojad. Ma ei tea, kes Resposid välja mõtleb. Müügiosakond müüb.
Aga ma saan põhjusest aru: mitmeleheline vedrupakk on kõrgem, vajab eraldi laoseisu ja eeldab tugevamaid klambreid. Praeguse lahenduse puhul jaguneb (üle)koormus nii haagise raamil kui sillal laiemale alale, neljale vedrupoldile kahe asemel ning laoseiusus on vaid 1 vedrutüüp - tonnine.
Mulle nende mõttekäik meeldib

Pealegi on see neljavedruline mõnusalt rahulik vedada tühjana.
Isand meli, mis mootoriga B3 paskaat on, et nihukest lamavoid vedada jaksab?
Mis põhjusel valisid 1,85 laia käru kergema ja autolaiuse jooksuga 1,5 laia asemel?