18-06-2017, 15:17 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-06-2017, 15:21 PM ja muutjaks oli SiimL.)
(17-06-2017, 23:50 PM)unimüts Kirjutas:(17-06-2017, 23:30 PM)SiimL Kirjutas: No sai aetud ka algul seda õhku välja, tihendid said kõikidesse kohtadesse uued mida näpitud sai, see peenfiltri tihend jumala ok.
Enne hakkab jaanalind kuldmune munema, kui tihendid pidama esimese korraga.
Ma panin ise ka kõik tihendid uued. Kuid tegelt ei pruugi alati olla tihendid. Kas sa vahetasid ka mõned torud? või võtsid lahti mõne. Kui lahtivõtsid siis juhtub tavaliselt, et värvi tükike läheb vahele ja ei hakka tööle.
Käsipumbaga pumbades, et pehme pumpamine on, see näitab esimesena märki, et sul on õhk süsteemis. Hakka harutama järjest. Tavaliselt mõni stutser pole korralikult kinni või vooliku ots/toru ots on vigane - laseb läbi.
Nb kui sul õhutust peal pole, siis keera settepottide pealt tagasivool korra lahti ja pumpa potid täis :
NB 2
Sai siin ka ühe elukaga ise jännatud, krt närvi ajas mustaks kõik 20x üle käidud ja tulemus oli see, et masin ei tahtnud käima minna peale remonti enam, kui paagis oli pool paaki kütet. Kui rohkem siis hüppas kohe käima. Seega sorry kui sul närv must siis soovitaks esimesena ka paak kütet täis panna.
Täna sai veel tihendid ka üle vaadatud, tunduvad okeid. Jah vahetasin ühe toru mis viib kütuse mootorisse paagist.
Sai ka õhk välja aetud kuid kasu ei midagi. Keerasin tagasivoolu toru lahti ja pihustite torud, kui starterit anda peaks ju sealt kütus tulema? Ma ei ole just kõige targem selle alal aga kütust ei tulnud. Sai proovitd järjekordselt käima vedada, kuid ei miskit suitsu ei viska grammigi. // Sai ka paak ääreni täis pandud, tundub ,et kasu pole
