20-06-2017, 08:56 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-06-2017, 12:57 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(20-06-2017, 02:00 AM)13piisab Kirjutas: ...
lisan aga omaltpoolt küsimuse: mis rehv kerghaagisele alla panna?
...
Ei tasu üle mõelda. 750 kg jagatud kahega on 375 kg, mis on lubatud suvalisele E-serditud maanteerehvile. Kuigi teoorias on olemas madalama kandevõimega sõõre, siis mina neid kohanud ei ole. Koormusindeksiga määratud koormus on see, mida rehv on võimeline maanteekiirusel taluma piiramatu aja. Sellest koormusest suuremad raskused on ülekoormus ja seda talub iga individuaalne sõõr erinevalt. Uued elavad ilmselt kõik selle üle, kasutatud ja protirehvid võivad pahandada - sõltub asjaoludest.
Praktika kinnitab, et suletud territooriumil kiirusel 80 km/h rõhul 3 bar kannatab mitusada km aerutada kahekordse ülekoormuse all ilma, et rehvile oleks tekkinud olulisi kahjustusi.
Omast kogemusest: Respo all pöörlevad need asjad, mis muudest autodest on jäänud. Seni pole ükski järele andnud väsimuse või ülekoormuse tõttu, ikka ja alati on vahetuse põhjuseks raualaplatsilt leitud sodi või mõni muu terav elamus.
Muide, mul on üksjagu üksikuid ja paarilisi 155 ja 175/70 R13 rehve üle
C-rehv kerghaagise all näitab kas:
A: rikkus ei anna häbeneda;
B: seadused on lollidele.