20-06-2017, 21:09 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-06-2017, 21:11 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(20-06-2017, 19:48 PM)Inri Kirjutas: Üks asi on koormus, teineasi rehvi muster. Haagisel ei kasutata vedava mustriga rehve kuna tal puudub vajadus sõidusuunaliks haakumiseks vaid külglibisemise tõkestamiseks. See on põhjus miks ei ole soovitatav kasutada haagisel sõiduauto rehve.
Siin on nüüd natuke sassis asjad. Sõiduautorehvil ei pruugi olla suundmuster, võib olla täiesti suvaline muster ju. Muu hulgas suundmuster V-kujuliste vagudega.
Mingi tuvastatav mõju vabalt veereva ratta külgsuunalisele stabiilsusele võiks ilmneda näiteks tugevate krihvidega maastikurehvide korral. Ma ei välista, et neid esineb ka kerghaagisele paslikus poolemeetrise diameetriga suuruses. Aga ma julgen arvata, et neid asju ei ole lihtne leida. Tavaline talverehv suvistes oludes kerghaagise all ei ole oluliselt halvem "õigest kärurehvist". Eeldusel, et mustrit ikka on rohkem, kui seaduses nõutud miinimum. Ning seegi mängib rolli vaid rohke vihma korral - kuival teel ei ole üldse vahet.
Samas - tehnonõuete alusel on vaid kaks nõuet: miinimum mustrisügavus 1,6 mm ja koormusindeks vähemalt 375 kg (või vähem, kui peaks olema väiksema täismassiga haagis). Kõik muu on kärupedetsemine