21-06-2017, 08:24 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-06-2017, 08:25 AM ja muutjaks oli muska71.)
(20-06-2017, 22:00 PM)SiimL Kirjutas: Ma ei ole just kõige targem aga, kuidas saab üldse etteandesurvet lisada, ja kuidas see ära kaob. Enne filtrite ja vooliku vahetust toimis ilusti kõik
mine vaata kriitilise pilguga peeglisse.kui sa pole varem diislitega tegelenud siis ongi raske aru saada.survet lisab ja võtab EBATIHE-LEKKIV SÜSTEEM!kui võtab kuskilt õhu vahele siis algajal seda keeruline tuvastada kust võtab,ka rõngastihendile otsa vaadates ütleb kogenud silm kohe on tuksis või korras,paned tuksis tihendi vahele ja täitsa piisav,et ei töötaks.ÕHK JA LEKKED diisli puhul kõige suuremad vaenlased!orginaal süsteemiga õhku oluliselt raskem kätte saada kui moditud süsteemiga.vaata samas teemas eespool moditud süsteemist minu pandud pildid.