22-06-2017, 12:09 PM
Olen ise samuti nillinud erinevaid haagiste lahendusi, ning jõudnud kah järeldusele, et 3,5x1,5 põhjaga haagis peaks olema (seda siis samuti mootorrataste ja quardi jaoks...)
Samas see pealmine lahendus ongi olnud siiani küsimärgiga - plastikust üleskäiv kate, tent või siis korralik pealisehitus.
Viimane nendest oleks kõige tummisem, kuid selle teisaldamine... ja loomulikult hind.
Tent tundub hea, eriti kui materjaliks on see paksem PVC (nagu olerexi kärudel) samas selle hind jällegi on pea sama, mis korralik pealisehitis kõvast materjalist.
Pole olemas ühte universaalset, sest siis ei kõlba ta millekski.
On kas hea kastiga lahtise liiva/kruusa/mulla/puidu jne vedamiseks ja on eraldi furgooniga järelekäru masinate vedamiseks (liikuv töökoda...)
Aga üli hea on näha, et keegi on selle tee juba käinud ning ka meile teada andnud dilemmadest - suurepärane
Samas see pealmine lahendus ongi olnud siiani küsimärgiga - plastikust üleskäiv kate, tent või siis korralik pealisehitus.
Viimane nendest oleks kõige tummisem, kuid selle teisaldamine... ja loomulikult hind.
Tent tundub hea, eriti kui materjaliks on see paksem PVC (nagu olerexi kärudel) samas selle hind jällegi on pea sama, mis korralik pealisehitis kõvast materjalist.
Pole olemas ühte universaalset, sest siis ei kõlba ta millekski.
On kas hea kastiga lahtise liiva/kruusa/mulla/puidu jne vedamiseks ja on eraldi furgooniga järelekäru masinate vedamiseks (liikuv töökoda...)
Aga üli hea on näha, et keegi on selle tee juba käinud ning ka meile teada andnud dilemmadest - suurepärane
Riga7 (1972), Kovrovets K58 (1958), K58@100, Minsk M103 (1963), Jawa 360 + velorex 560 (1972), Jawa 559(1965), 2x Kovrovets K-175 (1958), Triumph Bonneville T100 (2019)
50+ vanused rattad EU matkad e. FB teema "Lõunasse Päikest otsima": https://www.facebook.com/groups/471167806998913