23-06-2017, 17:37 PM
Kuna eestimaine jaaniõhtune lihasöömis võistlus käib siin kodus täie hooga edasi aga mul enam ei mahu siis teen väikese postituse teema täienduseks
Niisiis Gaz 23 toodeti kolmes erinevas modifikatsioonis
1. Gaz 23 - oli tavaline KGB tööauto, kasutati rohkem välismaa diplomaatide jälitamiseks
2. Gaz 23 A - tavakäigukastiga aga 5,5l mootoritega autod - tehti neid 4-5 tk. Kuna tavakastid sellele väändele vastu ei pidanud, muutusid kiiresti kasutamiskõlbmatuteks
3. Gaz 23 B - Need olid Zil.ide ja Tshaikade saateautod, täis kroomi ja eranditult musta värvi. Mõned viidi ka välissaatkondadesse.
Ühtekokku 10 a. jooksul toodeti 603 autot, kui palju 23 ja 23B-d on teadmata. Taastatud on ainult 23 B-d, nende efektiivsema välimuse tõttu. Vähemalt ühel taastatud autol on passis 23 aga tehtud kui 23B.
Niisiis Gaz 23 toodeti kolmes erinevas modifikatsioonis
1. Gaz 23 - oli tavaline KGB tööauto, kasutati rohkem välismaa diplomaatide jälitamiseks
2. Gaz 23 A - tavakäigukastiga aga 5,5l mootoritega autod - tehti neid 4-5 tk. Kuna tavakastid sellele väändele vastu ei pidanud, muutusid kiiresti kasutamiskõlbmatuteks
3. Gaz 23 B - Need olid Zil.ide ja Tshaikade saateautod, täis kroomi ja eranditult musta värvi. Mõned viidi ka välissaatkondadesse.
Ühtekokku 10 a. jooksul toodeti 603 autot, kui palju 23 ja 23B-d on teadmata. Taastatud on ainult 23 B-d, nende efektiivsema välimuse tõttu. Vähemalt ühel taastatud autol on passis 23 aga tehtud kui 23B.