28-06-2017, 11:09 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-06-2017, 11:16 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(28-06-2017, 10:57 AM)Kult Kirjutas: Siiamaani niitmine vene rootoriga ja suht kerge koormusega. Ei tule mingit tomu sumpsist, kohapeal tiksudes ainult sinist. Kõige suurem koormus on tööle ja tagasi sõit lapats põhjas, üritan küll et ei vajuta põhja aga läheb alati ikka nii.
Pärast õlivahetust ja päeva niitmist otsa veel 1 tund lapats põhjas koju sõitu oli rõhk 1.5 kohapeal tiksudes, nii et õlivahetus oli vajalik ja endal jälle kergem olla.
Transporditöö soolotraktoriga (see niiduk ei ole koormus kolmetonnisele traktorile kanda) ei ole mingi koormus ja siin ei ole ohtu mootorit lõhkuda õlikile rebenemise tõttu. Niidutöö koormust saab käikudega kenasti reguleerida.
Värske õli sisse ja tuld! Kui kasutad kamsat või mõnda muud õlisarnast toodet, siis on langenud õlisurve soojal mootoril heaks indikaatoriks, et õlist on saanud kusi. Pole tunde vaja lugedagi.